Opdrachtgeversinstellingen dienen op basis van contract en afspraken ingevuld te worden door de applicatiebeheerder, in samenwerking met de klantbegeleider.
F8 –> Opdrachtgeversinstellingen –> Organisatie
1.2.1 Algemeen
1.2.1.1 SLA-tabel *****
Een SLA-tabel moet per opdrachtgever nieuw aangemaakt worden, inclusief SLA-responsen. Om een SLA-respons aan te maken dien je urgentiecodes te selecteren. Daarnaast dien je de organisatie te selecteren voor wie de SLA-tabel van toepassing is.
Nieuwe SLA-tabel: F8 – SLA-tabel -> Nieuw -> Invullen
Nieuwe SLA-respons: r.muisklik -> Nieuw
1.2.1.1.1 Urgentiecode
Indien mogelijk bij voorkeur een bestaande urgentiecode toepassen om standaardisatie te hanteren. Indien dit niet mogelijk is dient er een nieuwe urgentiecode aangemaakt te worden.
F8 – Urgentiecodes -> Nieuw -> Invullen
1.2.2.1 Import
1.2.2.2 Klantportaal
1.2.2.3 Mijn planning
1.2.2.4 Synchronisatie met opdrachtgever
Diverse opties afhankelijk van inrichting van opdrachtgever te bepalen welke het beste aansluit.