1.2 Opdrachtgever instellingen

Opdrachtgeversinstellingen dienen op basis van contract en afspraken ingevuld te worden door de applicatiebeheerder, in samenwerking met de klantbegeleider.

F8 –> Opdrachtgeversinstellingen –> Organisatie

1.2.1 Algemeen

1.2.1.1 SLA-tabel *****

Een SLA-tabel moet per opdrachtgever nieuw aangemaakt worden, inclusief SLA-responsen. Om een SLA-respons aan te maken dien je urgentiecodes te selecteren. Daarnaast dien je de organisatie te selecteren voor wie de SLA-tabel van toepassing is. 

Nieuwe SLA-tabel:                F8 – SLA-tabel -> Nieuw -> Invullen

Nieuwe SLA-respons:           r.muisklik -> Nieuw

1.2.1.1.1 Urgentiecode

Indien mogelijk bij voorkeur een bestaande urgentiecode toepassen om standaardisatie te hanteren. Indien dit niet mogelijk is dient er een nieuwe urgentiecode aangemaakt te worden.

F8 – Urgentiecodes -> Nieuw -> Invullen

1.2.2.1 Import

1.2.2.2 Klantportaal

1.2.2.3 Mijn planning

1.2.2.4 Synchronisatie met opdrachtgever

Diverse opties afhankelijk van inrichting van opdrachtgever te bepalen welke het beste aansluit.

1.2.2.5 Notificatie-instellingen